Postup pro reklamace
V šachovém zboží e4e5 se každý den snažíme dělat svou práci co nejlépe a poskytovat vám perfektní služby. Ideálně tak, aby všichni současní i budoucí šachisté byli spokojeni a mohli se věnovat své oblíbené hře - šachům.
Nicméně jsme jen lidé a někdy se může stát, že něco není dokonalé ani ve světě šachu. Co dělat, když něco není tak, jak by mělo být?
Neúplnost zásilky nebo poškození zboží je třeba nahlásit do 48 hodin od převzetí zásilky e-mailem na adresu info@sachovezbozi.cz . Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku lze uznat pouze v případě, že kupující prokáže, že reklamované vady byly přítomny již v době převzetí zboží.
Ideální je přiložit číslo objednávky (pro jednoznačnou identifikaci), popsat problém a pokud možno zaslat fotografii (ukázka níže - v šachové sadě chyběly černé věže).
Po předchozí dohodě o vyřešení stížnosti (obvykle odpovídáme do 2 pracovních dnů) balíček prosím zašlete na výdejní místo společnosti Zásilkovna (lze tak učinit prostřednictvím kterékoli pobočky společnosti Zásilkovna https://www.zasilkovna.cz/pobocky ):
BITTNER COPY
Klincová 37/B
821 08 Bratislava-Ružinov
ID výdejního místa: 10634
https://www.packeta.sk/pobocky/bratislava-ruzinov-klincova-37-b
Kontakt:
info@sachovezbozi.cz
Níže najdete důležité informace a formuláře ke stažení.
Důležité stránky:
Obchodní podmínky
Reklamační řád
Formuláře ke stažení: